Buhalterinės paslaugos

MB apskaita

Mažoji bendrija (MB) yra vienas populiariausių sprendimų vidutinio dydžio verslui įteisinti.

Jos steigimo lengvatos, lyginant su uždarosios akcinės bendrovės (UAB) steigimu, lemia šio juridinio subjekto populiarumą. Norint įforminti veiklą kaip MB, nereikalingas įstatinis kapitalas, bankroto atveju mažosios bendrijos savininkai nerizikuoja asmeniniu turtu, bendrijos nariams nereikalinga darbo sutartis ir daugybė kitų privalumų, kurie skatina rinktis būtent šią veiklos formą. Visgi, kad ir kaip patrauklu gali pasirodyti rinktis MB, buhalterinė apskaita būtina ir šiuo atveju. Kad mokesčiai netaptų galvos skausmu ir netrukdytų sėkmingai verstis ir plėtoti veiklą, siūlome profesionalias mažosios bendrijos apskaitos paslaugas.
Užsakyti paslaugą

MB apskaitos paslaugos

Mūsų specialistų buhalterių komanda teikia profesionalias buhalterines paslaugas visais su MB apskaitos tvarkymu susijusiais klausimais.

Sisteminis (periodinis) MB apskaitos tvarkymas

Atliekame sisteminį mažosios bendrijos buhalterijos tvarkymą: rengiame dokumentus, ataskaitas, deklaracijas juos teikiame atsakingoms institucijoms. Rūpinamės laiku mokamais mokesčiais ir teisingu jų apskaičiavimu, užtikriname mokestinių lengvatų taikymą.
Užsakyti

Vienkartinis MB apskaitos tvarkymas

Teikiame profesionalias vienkartines buhalterines paslaugas mažosioms bendrijoms – padedame išspręsti mokestines problemas, užtikrinti reikiamų dokumentų rengimą, teisingą mokesčių apskaičiavimą, sutvarkyti neatitikimus buhalterijoje.
Užsakyti

Konsultacijos visais MB klausimais

Patyrusių specialistų komanda pasiruošusi atsakyti į visus su mažosios bendrijos steigimu ir veikla susijusius klausimus: patarti, kaip efektyviau išnaudoti turimas galimybes, pasinaudoti lengvatomis, pateikti dokumentus, apskaičiuoti mokesčius ir atlikti kitas prievoles.
Užsakyti

MB mokesčiai

Kaip ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, MB galioja prievolė mokėti einamuosius mokesčius. Pagrindiniai iš jų: privalomasis sveikatos draudimas (PSD), pridėtinės vertės mokestis (PVM), valstybinis socialinis draudimas (VSD) ir gyventojų pajamų mokestis (GPM). Vieni jų turi būti mokami kiekvieną mėnesį, kiti – kartą per metus, deklaruojant pajamas ir kitas finansines operacijas. Visgi, mažoji bendrija gali naudotis keletu mokesčių lengvatų – tiek vienkartinių, tiek nuolatinių apie kurias geriausiai išmano specialistai. Siūlome profesionalias buhalterines konsultacijas visais MB apskaitos tvarkymo klausimais.
Gauti pasiūlymą

MB mokesčių lengvatos

Tam tikrais atvejais mažoji bendrija gali naudotis PSD, PVM ir VSD mokesčių lengvatomis bei išimtimis. Taikytinos lengvatos priklauso nuo MB apyvartos, narių skaičiaus, jų veiklos kituose juridiniuose dariniuose ir kitų veiksnių. Klientams teikiame profesionalias MB apskaitos paslaugas, užtikriname jiems palankiausias sąlygas ir maksimaliai išnaudojame mokestines lengvatas.
Skambinti
Mūsų tikslas – kuo sklandesnė ir efektyvesnė Jūsų MB veikla
Visada pateikiame konkrečiai kliento poreikius atitinkamus sprendimus
Siūlome lanksčias atsiskaitymo sąlygas, palaikome jauną verslą veiklos pradžioje

UAB apskaita

Kiekvienas verslas renkasi jam priimtiniausius ir palankiausius steigimo sprendimus. Stambesnei veiklai įteisinti dažniausiai renkamasi steigti uždarąją akcinę bendrovę (UAB). Šiam juridiniam asmeniui galioja specifiniai finansiniai įsipareigojimai, taikoma atsakomybė ir galioja buhalterinės apskaitos tvarkymo standartai, taigi svarbu profesionalios buhalterinės paslaugos, kad būtų išvengta brangiai kainuojančių klaidų. Mūsų specialistų komanda sėkmingai dirba nuo 2004-ųjų, todėl galime patarti visais UAB buhalterijos tvarkymo, lengvatų ir kitais klausimais.

UAB mokesčiai

Kaip ir kiti veikiantys juridiniai dariniai, UAB taikoma mokesčių prievolė. Periodiškai uždarosios akcinės bendrovės turi atlikti keletą mokėjimų – vienus jų kas mėnesį, kitus – kartą per metus. Kiekvienas UAB į valstybines numatytas sąskaitas turi atlikti: valstybinio socialinio draudimo (VSD), gyventojų pajamų mokesčio (GPM), pridėtinės vertės mokesčio (PVM) ir keletą kitų įmokų. Priklausomai nuo konkrečių aplinkybių, UAB gali galioti ir kitų mokesčių mokėjimo prievolė (kelių, nekilnojamojo turto ir pan.) Laiku nesumokėti mokesčiai ar neteisingai apskaičiuotos jų sumos užtraukia administracinę atsakomybę, o lengvatų neišmanymas ir netaikymas didina verslo išlaidas, todėl UAB apskaitą geriausia patikėti profesionalams.
Užsakyti paslaugą

Buhalterinės paslaugos UAB

Mūsų komanda gali pasiūlyti profesionalias UAB buhalterines paslaugas:
ruošiame reikiamus dokumentus (pervedimų nurodymus, deklaracijas, ataskaitas, banko dokumentų, darbo užmokesčio apskaitą ir kt.)
profesionaliai pasirūpiname mokestinių lengvatų ir palankiausių sąlygų taikymu;
tvarkome apleistą buhalteriją, šaliname mokesčių skaičiavimo klaidas;
konsultuojame visais su UAB buhalterija susijusiais klausimais.
Susisiekite su mumis
Mūsų prioritetas – pasiūlyti kiekvieno kliento poreikius geriausiai atitinkančius sprendimus. Siekiame maksimalios Jūsų veiklos plėtros ir palankiausių finansinių sąlygų.

UAB apskaitos tvarkymo kainos nuo 50 Eur

Mūsų teikiamos profesionalios UAB apskaitos tvarkymo paslaugos yra derinamos pagal konkrečius kliento poreikius, todėl mes nesiūlome standartinių paketų, kur būtų aiškiai nurodytos kainos. Kiekvienas projektas aptariamas individualiai, atsižvelgiama į tai, kas būtent reikalinga verslui, kokia optimali paslaugų apimtis, kad klientui nereikėtų mokėti už tai, kas jam nėra aktualu. Kviečiame susisiekti su mumis ir aptarti Jūsų UAB buhalterijos tvarkymo galimybes bei sąlygas.
Mumis jau daugelį metų pasitiki įvairaus dydžio ir skirtingą veiklą vykdančios uždarosios akcinės bendrovės, turime patirties spręsti mokestinius ginčus, atstovauti klientų interesus.
Visada siekiame kuo našiau prisidėti prie verslo steigimo ir plėtros, padėti rasti verslui optimalius sprendimus.
Dirbame tiek su veiklą ką tik pradėjusiomis įmonėmis, tiek ir su ne vienerius metus sėkmingai dirbančiomis, stambias finansines operacijas atliekančiomis bendrovėmis.

Individualios veiklos apskaita

Individualiai dirbantiems arba laisvai samdomiems darbuotojams siūlomos dvi ūkinės veiklos įregistravimo alternatyvos: individualios įmonės (IĮ) steigimas arba individuali veikla (IV). Pastarąja galima verstis dviem būdais: pagal pažymą arba pagal verslo liudijimą. Nors visos šios veiklos formos skirtos individualiai dirbantiesiems, jų mokestinės prievolės ir jų apskaičiavimas skiriasi, todėl renkantis veiklą svarbu apgalvoti, kuris variantas palankiausias, o dar efektyviai – pasitarti su patyrusiais, mokesčių subtilybes išmanančiais specialistais.
Užsakyti paslaugą

Individualios įmonės mokesčiai

Individuali įmonė (IĮ) paprastai steigiama tais atvejais, kai neplanuojama stambi ūkinė veikla, nenumatomas gausaus personalo poreikis. Nors tai gana smulkus juridinis vienetas, IĮ galioja nemažai mokestinių prievolių: gyventojų pajamų mokestis (GPM), valstybinis socialinis draudimas (VSD), privalomasis sveikatos draudimas (PSD), pelno mokestis (PM), kai kuriais atvejais ir pridėtinės vertės mokestis (PVM). Taip pat galioja ir gana daug lengvatų, kurių tinkamas išnaudojimas gali tapti verslo plėtros galimybėmis. Kaip apskaičiuoti ir pritaikyti galimas lengvatas geriausiai išmano profesionalūs buhalteriai, o mūsų komanda visada pasiruošusi patarti ir pasiūlyti lanksčias paslaugas.

Buhalterinės paslaugos IĮ

Patyrę mūsų komandos buhalteriai jau daugelį metų rūpinasi sėkminga IĮ ir kitų juridinių asmenų veikla, todėl savo klientams galime pasiūlyti profesionalias paslaugas:
mokesčių skaičiavimas ir efektyvus lengvatų taikymas;
dokumentų, deklaracijų, ataskaitų rengimas ir teikimas atsakingoms institucijoms;
palankiausios lėšų išmokėjimo sąlygos;
apleistos, taisyklių neatitinkančios IĮ buhalterijos tvarkymas;
konsultacijos ir profesionalūs patarimai visais su IĮ buhalterijos tvarkymu susijusiais klausimais.
Gauti pasiūlymą

Individuali veikla, mokesčiai

Individualia veikla pagal pažymą arba pagal verslo liudijimą užsiimantys asmenys neretai renkasi buhalterinę apskaitą tvarkytis savarankiškai, tačiau biurokratiniai terminai ir procedūros dažnai pasirodo per painios ir fiziniai asmenys netenka galimybės pasinaudoti visomis lengvatomis ar mokesčių optimizavimo galimybėmis. Individualia veikla besiverčiantys asmenys taip pat turi mokėti privalomojo sveikatos draudimo (PSD), valstybinio socialinio draudimo (VSD), gyventojų pajamų mokesčio (GPM) įmokas, tačiau gali naudotis ir leidžiamais atskaitymais, rinktis palankiausius mokesčių skaičiavimo variantus. Mūsų specialistai dirba tam, kad kiekvienam, tiek fiziniam, tiek juridiniams asmeniui patartų, kuris apskaitos būdas yra naudingiausias konkrečiu kliento atveju.
Skambinti

Buhalterijos paslaugos IV

Galime atsakyti į visus individualia veikla besiverčiančiųjų klausimus ir išspręsti visas su IV buhalterijos tvarkymu susijusias problemas:
užpildyti ir pateikti deklaracijas;
parinkti optimalų mokesčių skaičiavimo būdą;
užtikrinti efektyviausią lengvatų taikymą;
konsultuoti visais su IV susijusiais klausimais, padėti spręsti ginčus su kuruojančiomis valstybinėmis institucijomis.
Susisiekite su mumis

Mūsų tikslas – geriausios sąlygos Jūsų veiklai.

Reikia buhalterio konsultacijos?

Teikiame profesionalias konsultacijas įvairiais mokestiniais klausimais

Esame patyrę šios srities specialistai, todėl savo klientams padedame ne tik tvarkyti buhalteriją ar optimizuoti mokesčius verslo naudai, tačiau ir spręsti ginčus. Atstovaujame klientų interesus teisiniuose procesuose, argumentuojame veiklos poziciją ginčuose su Valstybine mokesčių inspekcija (VMI) ir kita. Savo veiklą pradėjome 2004 metais, todėl per šį laiką sukaupėme daug patirties, kaip rasti klientui palankiausią sprendimą.
Užsakyti paslaugą

Konsultacijos sritys

Konsultuojame įvairiais su buhalterija ir įmonės finansais susijusiais klausimais

Buhalterines konsultacijas teikiame įvairaus dydžio ir įvairia veikla besiverčiantiems juridiniams ir fiziniams asmenims.
Pagrindinės mūsų teikiamų konsultacijų sritys:
pridėtinės vertės mokesčio (PVM), pelno mokesčio, gyventojų pajamų (GPM) ir kitų mokesčių įstatymų taikymo klausimai;
atliekame buhalterinę apskaitą (MB, UAB, VšĮ, IĮ, IDV);
mokesčių optimizavimo kliento naudai klausimai;
mokestinių ginčų su Valstybine mokesčių inspekcija (VMI) klausimai;
kiti specifiniai klientų klausimai.
Susisiekite su mumis

Konsultacijos mokesčių įstatymų ir mokesčių optimizavimo klausimais

Priklausomai nuo įmonės veiklos pobūdžio ir specifikos jai galioja tam tikri mokesčių prievolių ir lengvatų standartai. Nors gali pasirodyti, kad procentaliai apskaičiuoti mokesčių sumą nėra sudėtinga, tačiau su keblumais neretai susiduria ne tik stambiosios įmonės, bet ir individualiai dirbantys, laisvai samdomi asmenys. Pridėtinės vertės (PVM), pelno, gyventojų pajamų mokesčio (GPM) ir kitų mokesčių įstatymai bei taikomos išimtys dažniausiai būna sunkiai suprantamos, jų formuluotės kelia daug abejonių, todėl verslas netenka galimybės pasinaudoti lengvatomis, o kartais rizikuoja užsitraukti finansinę atsakomybę dėl taisyklių nesilaikymo ir mokestinių prievolių vengimo. Mūsų tikslas – kuo paprasčiau ir aiškiau pateikti informaciją klientams visais su mokesčiais susijusiais klausimais, kad jų nevargintų biurokratinė našta ir nepraleistų progos išnaudoti visas galimybes.
Skambinti

Konsultacijos mokestinių ginčų klausimais

Praktika rodo, kad net ir taisyklingai atliekama buhalterinė apskaita, laiku ir tinkamai atliekama mokestinė prievolė institucijų gali būti vertinama klaidingai. Tokiu atveju būtina patikimo profesionalo konsultacija, kuris svariai argumentuotų verslo poziciją ir apgintų interesus. Esame ne kartą sėkmingai atstovavę įmones ir savarankiškai dirbančius asmenis mokestiniuose ginčuose su Valstybine mokesčių inspekcija (VMI), gebame rasti sprendimus net kebliose situacijose. Sukaupta patirtis ir profesionalumas suteikia galimybę pasiūlyti greitus ir efektyvius mokestinių ginčų sprendimus.
Gauti pasiūlymą
Daugelio atsakymų į aktualius klausimus nepavyksta rasti suprantamuose ir laisvai prieinamuose šaltiniuose
Kiekviena veikla išsiskiria savo specifika, buhalterijos ir kitų procesų subtilybėmis, tad mes visada pasiruošę Jums padėti
siūlome profesionalią pagalbą visais specifiniais veiklos vykdymo klausimais

Vienkartinė apskaita

Vykdantys įvairią veiklą fiziniai ir juridiniai asmenys kartais atsiduria situacijoje, kai reikalinga vienkartinė buhalterinė apskaita. Poreikis išspręsti tam tikras problemas ar pritaikyti mokesčių skaičiavimo ir lengvatų taikymo sprendimus atsiranda ne tik naujai susikūrusiems ūkiniams subjektams, bet ir ilgą laiką sėkmingai veikiantiems verslams. Tokiais atvejais į pagalbą skuba mūsų patyrusių specialistų komanda.

Profesionalias buhalterines paslaugas pradėjome teikti dar 2004 metais, todėl esame susidūrę ir sprendimus radę daugybėje skirtingų situacijų. Vienkartinė apskaita yra ta sritis, kurią puikiai išmanome ir kiekvienam verslui ar individualiai dirbančiam asmeniui galime pasiūlyti jo poreikius ir lūkesčius geriausiai atitinkančius sprendimus.
Užsakyti paslaugą

Vienkartinė apskaita įvairiems juridiniams asmenims

Iškilus sunkumams tvarkyti buhalterinę apskaitą, profesionalias paslaugas siūlome visiems juridiniams asmenims. Vienkartinės apskaitos paslaugas teikiame:
uždarosioms akcinėms bendrovėms (UAB);
viešosioms įstaigoms (VšĮ);
mažosioms bendrijoms (MB);
ir kitiems ūkiniams subjektams.
Susisiekite su mumis

Vienkartinė apskaita individualiai dirbantiesiems

Pradėjus vykdyti individualią veiklą kyla gausybė su buhalterine apskaitą susijusių klausimų, kuriuos geriausiai išmano šios srities specialistai. Savarankiškai atliekama individualios veiklos apskaita atima daug laiko, o informacijos formulavimas prieinamuose šaltiniuose dažniausiai būna toks sudėtingas, kad įneša tik daugiau sumaišties, o ne teikia naudos. Norintiems lengvai ir greitai įgusti savarankiškai tvarkyti buhalterinę apskaitą ar ieškantiems kokybiško sprendimo metinėms operacijoms atlikti, siūlome profesionalias savo paslaugas:
individualios veiklos mokesčių skaičiavimas pagal vykdomą veiklą, jos specifiką;
individualios veiklos mokesčių lengvatų taikymas, mokesčių optimizavimas;
tinkamiausios mokesčių skaičiavimo formulės parinkimas;
deklaracijų, ataskaitų ir kitų dokumentų rengimas bei teikimas;
kitos vienkartinės apskaitos paslaugos IV vykdantiems asmenims.
Skambinti

Padedame optimizuoti mokesčius, pasinaudoti lengvatomis, tinkamai apskaičiuoti ir pritaikyti mokesčių skaičiavimo formules, parengti dokumentus, ataskaitas, deklaracijas ir jas pateikti. Atsakome į visus klientams kylančius klausimus, susijusius su jų vykdomos veiklos buhalterija.

Periodinės apskaitos paslaugas

Taip pat teikiame ir profesionalias periodinės apskaitos paslaugas visiems fiziniams subjektams, įvairią ūkinę veiklą vykdantiems asmenims. Užtikriname įstatymus atitinkančią, klientui palankiausią mokesčių skaičiavimo būdą, efektyvų mokesčių optimizavimą, padedame rasti sprendimus mokestiniuose ginčuose su valstybinėmis institucijomis, atstovaujame kliento interesus.
Užsakyti paslaugą
Esame patyrusių specialistų komanda, todėl siūlome konkrečiai kliento poreikius atitinkančias buhalterines paslaugas.
Dirbame patikimai ir greitai, siūlome lanksčias atsiskaitymo sąlygas, siekiame sukurti kiekvienam verslui palankią plėtros ir tobulėjimo terpę.
Orientuojamės į individualius poreikius, todėl pasiūlymus ir kainą pateikiame tik išsiaiškinę kliento lūkesčius ir įsigilinę į situaciją.

Apleistos buhalterijos tvarkymas

Kiekvienas verslas ar individualiai verslą vykdantys asmuo gali atsidurti nepalankioje situacijoje, kai buhalterijos tvarkymas buvo uždelstas, atliekamas atmestinai, apskaita patikėta nekompetentingam specialistui ar vykdyta savarankiškai, todėl neišvengta klaidų, netikslumų. Šie neatitikimai tampa ne tik galvos skausmu, tačiau gali sąlygoti finansinę ir administracinę atsakomybę, atimti daug laiko, kol bus išspręsti visi ginčai ir rasti sprendimai mokesčius kuruojančiose institucijose. Nuostolių, konfliktų ir laiko švaistymo gali padėti išvengti profesionalios apleistos buhalterijos tvarkymo paslaugos.
Užsakyti paslaugą

Apleistos buhalterijos tvarkymo paslaugos

Savo klientams galime pasiūlyti profesionaliai atliekamas apleistos buhalterijos tvarkymo paslaugas. Mūsų specialistai puikiai išmano apskaitos subtilybes, todėl galime pasiūlyti sprendimus įvairios ūkinės veiklos atstovams:
uždarosios akcinės bendrovės (UAB);
mažosios bendrijos (MB);
viešosios įstaigos (VšĮ);
individualios įmonės (IĮ) ir kt.
Gauti pasiūlymą
Apleistos buhalterijos tvarkymo paslaugas teikiame:
jei kyla sunkumų priduoti ataskaitas, trūksta dokumentų, jie neteisingai užpildyti;
įmonėje ilgą laiką nebuvo buhalterio ir apskaita nebuvo vedama;
apskaitą vykdžiusiam asmeniui trūko kompetencijos atlikti visas būtinas operacijas;
buhalterijoje yra klaidų, dėl kurių institucijos nepriima dokumentų, juos vertina kaip neteiktinus;
įmonei ar asmeniui gresia finansinė ir administracinė atsakomybė už laiku nepateiktus mokestinius dokumentus, mokesčių vengimą;
įmonė ilgą laiką nevykdė veiklos ir vėluoja pateikti dokumentus;
visais kitais atvejais, kai būtinas apleistos buhalterijos tvarkymas.

Pagrindinis mūsų tikslas – tvarkinga Jūsų verslo buhalterinė apskaita. Siūlome periodines ir vienkartines paslaugas, teikiame konsultacijas – perimame visą buhalterinę įmonės naštą, kad Jūs galėtumėte susitelkti į veiklos našumą ir plėtrą.

Teikiamų paslaugų sąlygos ir kainos

Apleistos buhalterijos tvarkymo paslaugos teikiamos atsižvelgiant į konkrečius verslo poreikius, kliento lūkesčius ir galimybes. Savo klientams nesiūlome iš anksto paruoštų paslaugų paketų ir neįpareigojame jų mokėti už paslaugas, kurios nėra aktualios. Tokiu būdu siekiame prisidėti prie kiekvieno verslo plėtros, palankių sąlygų vykdyti ar atnaujinti veiklą.

Puikiai suprantame su kokiais iššūkiais tenka susidurti šiuolaikiniam verslui – tiek pradedančiam savo veiklą, tiek skaičiuojančiam jau ne vienerius veiklos metus, todėl užtikriname palankias atsiskaitymo sąlygas, siūlome periodinius mokėjimus, netaikome prievolės už paslaugas atsiskaityti iš karto.

Pagrindinis mūsų tikslas – tvarkinga Jūsų verslo buhalterinė apskaita. Siūlome periodines ir vienkartines paslaugas, teikiame konsultacijas – perimame visą buhalterinę įmonės naštą, kad Jūs galėtumėte susitelkti į veiklos našumą ir plėtrą.
Skambinti

Buhalterines paslaugas teikiame nuo 2004 metų. Per daugelį darbo metų susidūrėme su įvairiomis situacijomis, radome sprendimus net pačiose kebliausiose iš jų, todėl savo klientams visada galime pasiūlyti optimalias, jų poreikius geriausiai atitinkančias išeitis. Mūsų specialistai dirba tam, kad Jūsų veikla klestėtų.

Kitos buhalterinės paslaugos

Teikiame visas šiuolaikinio verslo poreikius atitinkančias paslaugas. Galime pasirūpinti ne tik buhalterine apskaita ar jos pertvarkymu, tačiau pasiūlyti ir kitų profesionalių paslaugų. Nepriklausomai nuo verslo dydžio ir veiklos formos, konsultuojame ir atliekame: verslo plano ruošimą, banko paraiškų pildymą, finansų analizę ir finansų prognozę. Mūsų specialistai visada pasiruošę bendradarbiauti ir pateikti Jums šiuo metu tinkamiausią ir geriausiai poreikius bei galimybes atitinkantį pasiūlymą.
Užsakyti paslaugą

Verslo plano ruošimas

Verslo planas – pagrindinis įrankis, siekiantiems pritraukti investicijų ar gauti kreditą, valstybės ar kitą paramą, patiems aiškiai numatyti veiklos perspektyvas ir prognozes. Verslo plane aiškiai numatomas veiklos organizavimo būdas ir idėjos realizavimo etapai, nubrėžiamos gairės, iškeliami ir įvardijami tikslai, konkretizuojamas investicijų poreikis ir jų grąža. Verslo plano ruošimas – tai galimybė apčiuopti idėjos rezultatą, todėl labai svarbu jį patikėti profesionalams. Bendradarbiaujame su įvairaus dydžio verslais ir turime patirties ruošti įvairaus masto verslo planus. Mūsų prioritetas – maksimalus kliento įtraukimas, kiekvienos detalės aiškumas, verslo plano turinio suvokimas.
Užsakyti

Banko paraiškų pildymas

Kiekvienas verslas turi galimybę pasinaudoti kreditu, parama ir lengvatomis, apie kurias sužinoti, o ypač į jas pretenduoti – ne visada paprasta. Neretai tam reikalingas ilgas ir nuoseklus įvairių dokumentų ir paraiškų pildymo procesas, kur net menkiausia smulkmena gali nulemti galutinį banko atsakymą. Per daugybę darbo metų mūsų specialistai susidūrė su įvairiomis situacijomis, todėl puikiai išmano, kada ir kokius dokumentus reikia pateikti, kada ir kokio finansavimo galima tikėtis. Bendradarbiauti su mumis – tai ne tik gauti profesionalias paslaugas, bet ir sutaupyti daug laiko bei kitų resursų.
Užsakyti

Finansų analizė

Sunku numatyti verslo idėjos įgyvendinimo, plėtros ar bet kurį kitą procesą ir jo rezultatą, kol neatlikta detali finansų analizė. Finansų analizė suteikia galimybę objektyviai įvertinti verslo padėtį ir realius poreikius, aiškiau išsikelti tikslus, numatyti galimas investicijas. Efektyviai ir kokybiškai atliekame finansų analizę tiek smulkiojo, tiek ir stambaus verslo atstovams. Vertiname verslo idėjos, verslo plėtros galimybes ir jų sąsajas su realia įmonės finansine padėtimi.
Užsakyti

Finansų prognozės

Progresuojantis mokesčių dydis, kintantis darbuotojų skaičius, galimos investicijos, kreditai, paramos ir nuostoliai – visa tai reikšmingai veikia kiekvieną verslą ir jo plėtros galimybes, pelno apimtį, verslo idėjų realizavimo planus. Mūsų specialistų profesionaliai atliekamos finansų prognozės suteikia galimybę numatyti, kaip keisis konkretaus verslo padėtis rinkoje.
Užsakyti
Share by: